2008-06-11 ? 09:05:40

Onsdag

Idag tar Anneli studenten! Så roligt, inte länge sedan hon var en liten tulta som busade runt på Djörfung!

Lilja sover fortfarande, Tosse och Sunna ligger på altanen.

Blev väckt av flugor inatt, tradiga!

Nej, nu ska jag passa på att göra annat än att surfa, har Ni kollat Hannes blogg, söta bilder från igår!
http://arcdow116.blogspot.com/
Hihi han har glömt sin mobil hemma.. ska bildblogga idag... nä jag vet... jag gör efit ( ett foto i timmen), ngn mer som vill vara med, nu är klockan 09.04, fotar det jag gör varje timme hel, 04...
Rosa, du är väl med, ngn mer??????

Jo just det, groblad! Jag behöver plocka MASSOR av groblad, är det ngn som vet vart jag kan hitta mycket????
Lina, alltså, tack så mycket för ditt tips om groblad, helt kanon!!!!

16.23
Bildbloggen går på vintertid!!!!!!!!
Tosse och jag har bakat, det skulle bli TOSCA-MUFFINS! Men orkade inte hacka nötter, så det blev "med täcke och knäck och belgisk choklad".... låter fint va????
EFIT är ju superskoj... ska inte skriva vart jag fått idén ifrån, räcker att EN läsare på bloggen vet... gör en struts ;-)

Rosa, 5 min tills din efit! Ska vi göra en efit på.... lördag igen, kanske fler kan vara med????
Kommentarer
Rosa

Självklart, jag e på. Men jag kommer bergis att glömma, fasen kostar inte detta multum?

2008-06-11 @ 10:58:56
URL: http://ros-villanshojd.blogspot.com
Ninni

1 KR MMS!!!

2008-06-11 @ 11:04:56
Ninni

eller förresten blogspot, tror det var 89 öre mms... nu är det dags för mitt foto

2008-06-11 @ 11:05:37
jenni

og hvad er groblad ?

2008-06-11 @ 11:24:10
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Ninni

Jenni,

grobladen läker mina hästar eksem... inget annat hjälper, kortison osv. Groblad blir nästa efit-bild!

2008-06-11 @ 12:03:59
Ninni

Groblad=Plantago Major!

2008-06-11 @ 12:10:18
jenni

plantago blev i sin tid indført fra sydeuropa af munke som lægemiddel og dyrket i klosterhaver, nu betragtes det som ukrudt, fint at dens virkning bliver genopfundet

2008-06-11 @ 15:34:39
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: