2008-06-17 ? 08:32:26

Saga

17 juni, ISLANDS NATIONALDAG!

Jag vet inte om jag skrivit det innan, men Saga (Ambra) ska ju valpa hemma hos mamma (där hon bor). Vilket innebär för min del att älskade mamma tagit på sig hela ansvaret, vilket in sin tur innebär lite pass. Men idag ska både hon och Rolf jobba, så jag och Lilja åker upp till Marklanda, när Rolf åker till jobbet.
Saga har flyttat in i sin valplåda och småbörjat boa. Mamma vill mena att det blir valpar imorgon. Så jag ska nu plocka ihop lite extra handdukar och saker för att åka upp och sitta där idag.
Jag lovar att uppdatera väl!

Ps. Rolf hälsar att det blir fyra hanar och tre tikar ;-)

Ovan är test för att kunna mobilblogga!
Valpningen kommer du därför kunna följa på denna blogg! Bra va!

Testar lite... tror jag börjar fatta hur jag ska mobilblogga... skoj är dett dessutom, kan bli dyrt ;-)
Kommentarer
Anna Appelblad

Hej, Vad söt din blogg var!

förresten det finns en tävling på min där man kan vinna två underbara parfymer

2008-06-17 @ 08:42:06
URL: http://topnoveller.blogg.se/
Lina

Hoppas på många fina tikar!

2008-06-17 @ 10:46:19
Rosa

Heja heja. Jag håller tummisarna att det går bra.

2008-06-17 @ 12:49:11
URL: http://rosa-villanshojd.blogspot.com
Charlotte

Lycka till Saga, med dina kommande valpar

2008-06-17 @ 15:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: