2008-06-24 ? 11:02:51

Tisdag

Lina http://linahallberg.blogg.se/ är blivande matte till en av tikarna!

Jag fick sååå fina bilder av Anneli igår:

Söta lilla Lilja, min gosbebis

Så lilla Tossan, Anneli, är bilen så glansig eller är den photoshoppad?
Tack Anneli!!!! Jag uppskattar verkligen bilderna!

Nu har jag röjt igenom hela "finrummet", alltså morfars, farmors och pappas saker. Allt som ska sparas har fått sin plats, det som ska slängas är i säckar och ska köras till tippen, går inte att spara allt. Som gamla skolböcker mm, har sparat några, samt någon kalender osv. Har lite möbler som ska ner i källaren.

16.12
Tinna lekte uppe, Lilja sov, jag städade nere (alltså jag är inte städgalen, men rummet där alla grejer stod luktade gamla möbler), Gick upp nu, då har Tinna bäddat ner sig och ligger och sover på mattan, ska blogga ett kort.
Ska erkänna att det inte känns särskilt bra, stackars barn, mamman bara städer.... iof kunde jag ju lista ut att hon var trött, gick och la sig sent igår....

19.45
Hannes och Tinna är på hembyggdsgården...  Lilja ligger och rullar över golvet. 
Tack Anneli för de fina bilderna!! Om jag får fler bilder så kan vi bli mer vänner ;-)

20.16
Götängens Cung Midsommar´s blivande familj heter Nichlassons och bor i Växjö.

Kommentarer
Veronica

Hej ! Fina bilder !! Jo jag ska fösöka muta igelkott familjen att flytta - har donat och fixat samt ställt fram lite kattmat. Under tiden "slipper" Nova va i hundgården. Ha en fin dag kramizz

2008-06-24 @ 11:32:24
URL: http://www.togasnova.se
Cathrine å Dixon med familj

Hej!

Grattis till valparna!!!!! Väldigt fina! Vi har inte varit så aktiva just nu. Har lite sommarledigt. I vår familj är det bara två hundar. Inte så mycket att ta hand om. Matte (jag) vill ha en gårdis till. Har inte riktigt övertalat dom andra än. Till hösten ställer jag ut D här runt Mälardalen. Vi åker inte till Tollarp i sommar. Vovv från Morrarö/Cathrine

2008-06-24 @ 15:24:13
URL: http://www.ekbackenshundar.se
Charlotte

Vad gott Tinna sover, bara ett barn som kan så sova så.

2008-06-24 @ 16:42:38
Anneli

Man tackar! Njaaa, tyvärr är nog bilen lite photoshoppad- men vi kan låta alla andra tro att den är nyvaxad! ;-)

2008-06-24 @ 18:07:01
URL: http://brellir.blogg.se/
Anneli

"bli mer vänner", det låter lite kinky... Jag tror jag passar men jag kan fixa mer bilder åt dig ändå. ;-)

2008-06-24 @ 20:19:13
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: