2008-06-26 ? 09:13:36

Torsdag

Städade igår, hade ju barnvakt :-) H tyckte det var jätteonödigt att jag la 2 timmar på att putsa väggar och tak i badrummet :-/ kanske behövdes... Iallafall hade jag roligt under tiden.
Lasse kom förbi, the man himslef!

Så framåt halv nio igår kväll "rymde" jag till Marklanda! Charlotte och jag promenerade i RASK takt 1,5 timme, inte riktigt överens om längden på rundan, minst 7-8 km säger jag.....
Väl hemma på Marklanda var jag efterlyst, tog inte mobilen med mig, vad kan jag göra om Lilja skriker och jag står ute i skogen????
Charlotte, tror du karlar skulle prata om samma saker som vi, när de är ute och går???

Imorgon kommer Jökull med familj och Jór. Idag har jag endel att fixa med, handla, vågar jag skriva städa (gjorde inte golven igår) och TVÄTT!!! Ja PXI kommer på dagen med!
Tävling lördag, party på kvällen, söndag kommer svärmor och säkert lite flickor till Jór om de inte redan kommit.

Klara färdiga gå!

15.36
Köpt foder, tuggben, leverbitar till PXI, handlat till imorgon, glömde tre saker, får H fixa, systemet också...
Nu ska jag plocka i diskmaskinen, lägga i tvätt i maskinen och skura golven färdigt inför helgen!
Hannes ska bygga ikväll, mocka och har lovat Tinna Mac Donalds, vad säger man grattis. ja PLUS ATT NÅGON KÖRT PÅ POSTLÅDAN IGEN!
Vad är det för fel, märker man inte om man kör på en postlåda???
Ungefär lika mycket fel på de människor som stor i vägen och pratar, när man ska in på Maxis parkering, eller när man ska handla, move! Har Ni tänkt på att man inte upplever det på samma sätt som på Citygross...
Skulle lämna in ekesemtäckna med på lagning, jo visst han kunde laga, om jag nålade först, snälla! Har ju inte ens borstat håret... nåla!!!

16.38
Står med moppen i högsta hugg, skulle bara kolla mailen, fick detta av Jenni och SKRATTADE HÖGT!

"jeg kastede en mønt i ønskebrønden og ønskede:

ikke mere rengøring, ikke mere opvask, ikke mere støvsugning, ikke mere madlavning

og PUF der blev jeg en mand"

16.50
ALLA RUM OCH GARDEROBER I HELA HUSET ÄR NU DAMMTORKADE, MÖBELPOLERADE, DAMMSUGNA, GOLVEN TORKADE! UNDERBART! Puh, tog tid!
Vad tror Ni Hannes säger när jag föreslår att vi ska putsa fönstren?

Kommentarer
Charlotte

Vi började i rask takt, men sen var det nån som tyckte att det var lite väl raskt. Nämner inga namn...

2008-06-26 @ 18:50:08
Charlotte

Vi började gå i rask takt, sen var det någon som tyckte att det var lite väl raskt. Nämner inga namn...

2008-06-26 @ 18:51:58
Anonym

Vi började gå i rask takt, sen var det någon som tyckte att det var lite väl raskt. Nämner inga namn...

2008-06-26 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: