2008-03-13 ? 21:44:31

:9

Magnus vill ha ett litet dött föl ;-)
Iallafall fölskinn! Ska undersöka saken, men det ær inte slakttid nu!

Snælla, skicka gærna lite nya foton på era Götængens hundar och Marklanda hæstar, æven corgi o schæfer! Ska uppdatera hemsidan!


Fræckisar:

Bengt är brandman och när han kommer hem till sin fru säger han: - Ikväll ska vi leka nåt kul. När jag ropar "kommando ett" springer du in i sovrummet. När jag ropar "kommando två" klär du av dig och lägger dig på rygg i sängen och när jag skriker "kommando tre" har vi sex ihop, okej???? - Javisst, svara frun. Bengt ropar "kommando ett" och hans fru springer in i sovrummet. Han ropar "kommando två" och hon tar av sig alla kläder och lägger sig på sängen. Han ropar "kommando tre" och störtar naken in i sovrummet och tar henne. Plötsligt ropar hans fru: - Kommando fyra" - Vad betyder det?????? frågar Bengt. - Mera slang.... svarar frun.

En flicka som gick på stranden och hittade en flaska. Nyfiken som hon var tog hon upp den och ut flög en ande
-Tack så hemskt mycket för att du befriat mig, för att visa min uppskattning får du en önskning uppfylld!
-En önskning? är det inte tre man brukar få?
-Det var på den gamla goda tiden, sa anden.
-Tja funderade flickan ett tag, då önskar jag fred i mellanöstern. I alla dessa länder visade hon och pekade på kartan.
-Det är omöjligt, inte ens jag med mina förmågor skulle kunna utföra det. Deras konflikter går långt tillbaka i tiden...du får önska dig något annat.
-Tja sa flickan och tänkte efter ett tag......
Då önskar jag mig en man som är snygg, smart och trevlig och luktar gott, han ska både städa, diska och laga mat, ha samma intressen som jag, vara öm och kärleksfull i sängen, och.....
-Får jag titta på den där kartan en gång till, suckar anden djupt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: