2008-03-28 ? 08:43:45

Júlia

Idag fick jag en jättetrevlig hälsning från Júlia Vorsól, jättefina bilder som tyvärr inte gick att spara, ska se om jag kan lägga in dom vid ett senare tillfälle.

Vi var ute och gick igår kväll, hundarna kopplade eftersom vi gick upp mot vägen och grannen har en golden hanne som tenderar att rasta sig själv.... Iallafall Hannes höll i Binkis och j*klar vad hon drog, låg framstupa i kopplet... så när jag tog henne gick hon som en prinsessa med slappt koppel... minuspoäng til Binkis!

Idag ska jag skaffa mig lattemamma-poäng.... ska träffa Åsa och Frida på stan!

Tjejerna har varit uppe sedan halv sju ;-)

La ut en massa saker på Blocket igår... bla hundburen (Primek), måste satt får lågt pris för den var såld halv nio i morse! Sommardäck på fälg mm... har mer saker att lägga ut........ möbler om inte annat... och element!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: