2008-03-18 ? 17:39:54

Min man vill bli Ken

Hmmmm, antingen har Hannes 40-årskris  i förtid eller så vill han bli som Ken (Barbie)... Hannes har skaffat tandblekningsskenor! Hærligt talat.... vad skulle Ni sæga om Era mæn skulle bleka tænderna helt plötslig haha? Hoppas bara det ær en bieffekt av att ha en svåger som tandlækare!

I brist på bilder, finns en bild i bildbloggen......

Hannes, Tinna och sværmor ær och badar....  vill bli helt av med den onda halsen innan jag badar.. Vi badade ute i lördags, sex minus, klarblå himmel, nice.

Vi lånar sværfars bil medan vi ær hær, http://www.fordvehicles.com/suvs/expedition/gallery/ den ær rymlig.... man kan sitta mellan två bilstolar och det ær 1,5 decimeter till varje bilstol, volvon får man ju klæmma in sig i baksætet! Hannes njuter av att köra den.. med jag ær för feg, har inte ens provkört.. undviker helt den islændska trafiken.... finns en anledning till varför var och varannan bil hær ær krockade!

Men Lilja verkar gilla sin pappas gamla spjælsæng.... Hon har sedan i lördags sovit ca 20-04, ætit lite och sedan somnat om! Sovit till ca halv åtta! Varit vaken ca 2 timmar sedan somnat om och sovit till lunch!
Imorse sov hon enda till 05... då hade jag hunnit vakna och låg och væntade på att hon skulle vakna!

Nææææ, nu ska jag ta tag i min "Ken" och få igång MIN dator!!!! Så jag kan lægga in lite resebilder och hundbilder!!!!!!

Jag skrev för ett tag sedan om min kompis Elin, hon fick en liten (42 cm) Mira i lördags! Fullgången med så liten tjej! http://ltkronoberg.se/templates/LTKIframe.aspx?id=15712
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: