2008-03-27 ? 09:21:08

solsken

Härligt att vakna och se solen skina, drar inte ner rullgardinen längre, man vaknar så lätt av solen. Fast var helt slut igår, så Hannes fick ta tjejerna själv, så tog jag min bok, satte på Mozart och la mig i badet, gött!

Nu är snart Lilja 4 månader, härlig ålder. Gick upp före henne i morse, när jag kom in i sovrummet låg hon och skrattade och höll om sin röda hund.... bet honom i öronen. När hon sen skulle äta, låg hon bara och skrattade...  nu ligger hon i bara blöjan, sprattlar på golvet och kollar på tvn (hmmm).

Hundarna har just eliminerat varenda mus i lösdriften (havrehalm) och solar sig. Nu ska Lilja och jag klä på oss och gå ut!
Kommentarer
Eva o Kasper

Wow, där ibland mössen skulle Kasper ha velat vara med! Vilket rejs!

2008-03-27 @ 11:35:28
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com
Ninni

Ja, Binkis har till och med tagit en råtta en gång, riktiga råttehundar!

2008-03-27 @ 12:39:14
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: