2008-05-01 ? 09:46:07

Vilken dag

Innan vi kom iväg igår, det fick bli två bilar, långklänningar, barngröt, blöjor...  Så hade vi inte klackskor till Tinna, mitt puder gick i tusen bitar och så sätter sig Gustav i bilen och säger "har man slips till frack", näääää, så det fick bli inköp av fluga och sedan Loreals mineralpuder (varför jag nu skulle köpa det för första gången just idag, det blev inte alls bra, helt fel färg, skulle köpte någon pålitlig Max factor).

Så möttes vi här vid 13 på Klavreströms vandrarhem för lunch. Sedan bar det av till Kubbaviken, bilar i rad och prästen såklart. Så kom mamma och Rolf på Leikur och Stjarni, så fina med champangefärgade rosor inflätade i manen. Jag tog 400 kort ;-)
Efter vigseln fikade vi och sedan tillbaka till vandrarhemmet för ombyte,,,, ska se om jag tömmer kameran idag så Ni får se våra fina klänningar eller om det blir imorgon. Idag ska vi till Andy´s i Kosta, ikväll italiensk buffé.

image285

image286
Kommentarer
Heléne

Trevligt med ett bröllopspar med följe på tur. Gratulera dem så mycket från mig och Jocke
(skickade sms också). Och många foton vill vi se. Kramar till er alla från Heléne.

2008-05-01 @ 10:18:29
Lina

Åhhhh, så vill jag också gifta mig!

2008-05-01 @ 11:01:27
birgitta

Många grattis till brudparet från oss alla,jag kan titta på en del av dom 400 korten ni tog. Kram kram

2008-05-02 @ 17:03:34
Anneli

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-06 @ 07:12:01
URL: http://brellir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: