2008-11-08 ? 17:36:01

Lördag

Efter en skrikig Lilja inatt, åkte jag ENSAM iväg och klippte mig, satt och halvsov mina två timmar hos Elisabeth.
Kom hem, fick fint besök av flåbusen LIGHT, Cärla! Så fin liten hund!
Åkte till simhallen, stod i valet att inte simma, nu när jag var så fint i håret, men vad sjutton tänkte jag sedan, inte låter jag håret stoppa mig! Solade dessutom ordentligt och håret ser helt okej ut, självtorkat det i kylan!
Handlade lite smågott och ikväll blir det slappa!

18.40
Tinnas förslag inför framtiden...
Tinna och Philip (han har friat) ska bo här på "Häringeträsk", Lilja och Theo ska bo på Ledet och mamma och pappa i mormors hus på Marklanda...
Hur många barn ska de ha??? Jo, två, Anna & Lorita!

19.20
Hannes har just avslutat en del av sin fars dag-present, 40 min fotfilning och massage, axel och nack-massage, ansiktsbad med massage och ett glas whiskey. Nu ligger han i jacuzzin och har det gott.
Kommentarer
Lina & Cärla

Tack för god paj och kaffe! Jag har mejlat Anna & Lorita och berättat om Tinnas framtidsplaner! Så söt hon är!

2008-11-08 @ 21:23:03
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Dannie

Du som gett Hannes sin farsdag present? Men Ninni det lät ju jobbigt....undrar vad det kommer att leda till?

2008-11-08 @ 21:34:39
URL: http://borgartuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: