2008-11-09 ? 10:13:59

Söndag, fars dag

Fars dag, Hannes gick upp tidigt och gjorde "markservicen", som han sa "det är fars dag", jag sov till halv tio.
Lagom tills han skulle lägga Lilja. Nu ligger han och Tinna på golvet och ritar.
Nej, tror jag ska klå på mig, kanske rida, hmmm....

Jo just det, han blev mycket nöjd och förvånad över sin present, han har lovat blogga den!

17.45
Vi fick finbesök i eftermiddag av Olsen! En underbar liten buse som var väl hemmastadd! Hälsade fint på Tosse. Hann även med ett träningspass med Tosse, alldeles för laddad i spåret så det blev rent ut sagt kass. Lydnaden var riktigt bra. Numera är hon så uppdragen på bollen så jag får snart sätta varningsskylt på henne ;-)
Hannes och Nicke avnjöt varsin öl så åt vi fars dags-tårta, en nytt annorlunda recept, men helt okej, egentligen var det bara fyllningen som var lite udda. Vi hade iallafall mycket trevligt. Vi har väldigt trevliga grannar, andra sidan soptippen (Conny, vi får fixa en karta så folk förstår vad vi menar). Vi bor nämligen grannar (ja, på landet-grannar, inte "i stan-grannar), men vi har ett problem, mitt emellen oss är VÄXJÖ STADS SOPTIPP!

Conny, fyllningen var "misslyckad", den  är med körsbär och päron bla....
Hmm, kvinnosugga... superhundtränaren Conny har belönat lille Olsen varje gång han hämtat barnen stövlar och lekt med dem, när han snällt öppnar lejongapet så har han fått godis... och Conny fattade inte att hunden hade sånt dille på att hämta stövlar hahahaha (nu har jag gett igen)....
Kommentarer
Lina

Kul!

2008-11-09 @ 10:43:04
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Conny & Niklas

TACK för en mycket trevlig fikastund! Tårtan var utsökt god, kunde knappt gjort den bättre själv ;-))) Våga man fråga vad det var för fyllning, eller var det något omärkt ni hittat i frysen??? ;-)Den underbara lilla busen ligger och sover nu....har varit med om mycket idag! Förresten, vi kom fram till att Ninni är motsatsen till en mansgris.....alltså en kvinnosugga...ha ha ha ;-)))))

2008-11-09 @ 17:55:23
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Conny

Jag hade det på känn att du skulle ge igen.....MEN DET VAR DET VÄRD!!! ;-)))

2008-11-09 @ 18:22:37
URL: http://dickolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: