2008-11-03 ? 18:18:06

Vem vann?

Conny utmanade mig på mess, vem som skulle skriva kvällens första blogg...

Hon började skriva sin 18.12, jag avslutade min 18.12..

Vem vann???????


Conny, klockslaget på datorn, plus jag kan iallafall styrka min bloggtid!

20.11
Bloggtomt... har inte gjort mycket idag, satt en stund på Akropolis parkering och beundrade Connys bil... Var en kortis på Hamilton...
Hannes lagade mat, mmmm han är verkligen duktig (nooooot), men han läser ju ändå inte bloggen... Jag mixade ihop efterrätt med bla ananas....
Rolf var här en sväng.
ledet.blogg.se har äntligen bloggat...
Snart flyttar EN GRYMT LOVANDE gårdshundsvalp till trakten (gissa om jag är nöjd?) skinebacke.blogg.se
Josefine, när får vi adressen till Leo´s blogg?

20.30
HAHA såhär tänker kronobergarna om hundutställningar http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/5-200-hundar-intog-tipshallen(947034).gm#comments

Vad tycker Ni?

21.28
Fredrik Steen, hundcoachen på tv4 plus, riktigt bra!
Kommentarer
Conny

Kan du inte läsa, det står ju klart och tydligt 18:13 hos dig!

2008-11-03 @ 18:20:24
URL: http://dickolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: