2008-10-21 ? 19:53:42

Smygbloggar

Götängens Cärla Midsommarflicka, vad tycker Ni?
4 månader idag!


När jag ändå är igång och smybloggar... jag träffar väldigt många hundmännsiskor och har gjort hela mitt liv, har lärt känna en hundmänniska som jag sedan tidigare känt som hästmänniska, som jag fått förmånen att sälja en valp till, jag kan lova Er bloggläsare om denna lilla hund får ha hälsan, kommer hon om några år få oss alla att tappa hakan, inte hon ensam, utan med sin förare, detta ekipage tillsammans, för de har något speciellt, gå in här och läs om deras två första månader tillsammans, jag tar av hatten för: http://linahallberg.blogg.se

Avslutar dagens smygbloggning med ett citat från Lina, "Som ni märker är det full fokus på vardagslydnad och ledarskap som gäller. Jag gillar att träna lydnad i vardagen, inte att mala på apellplan.  En lydig hund är en lycklig hund! Den får en massa frihet som olydiga hundar inte får"

God natt alla vänner!
Kommentarer
Lina & Cärla

Fler än jag som smygbloggar! Jag vet...klockan är inte 21 än!

2008-10-21 @ 20:12:36
jenni

skønne benstammer og gode vinkler

2008-10-22 @ 11:08:47
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: