2008-10-16 ? 11:31:22

Torsdag

Nicke, är det bättre idag?
Leo och Olsen är sjövilda... det märks dessutom klara släktdrag mellan Olsen, PXI, Binkis, Angelique..... Leo tycker jag är en liten go Bárdur, även lite lik Billy.... Olsen klättrar lätt över kompostgaller, oavsett höjd!
På morgonen kom Malin (Öja-Malin) oh fikade, sedan kom Anneli som flyttar till Iggesund imorgon, 75 mil!

Conny, nja färdigbloggat.... han sover ibland!

14.17
Olsen, Leo och PXI har lekt, Olsen är sååå busig, PXI blir riktigt ställd! Måste fixa så Olsen inte tar sig ut... eller gilla läget att torka valpkiss överallt!
Nicke, hur högt var ditt staket, 2,20?

15.38
Nicke, så du har garanterat inte ont i örat nu då??? Du orkar laga mat imorgon???? Conny, tycker allt Nicke ska få vila sig i soffan imorgon, med en öl och en bra film, medans du lagar mat!

Staketet då, nja,,,  jag tror du får sätta tak på det... Leo kikar snällt och nyfiket på sin bror som klättrar som en katt över!

19.33
Kolla dickolsen.blogg.se
Busiga Olsen!
Cicci, det börjar vid lunch på H-ryd

20.17 LILJA KAN SÄGA TÖLT!
Kommentarer
Conny

Hej! Jaha, då var det snart färdigbloggad för vår del! ;-)))

2008-10-16 @ 11:33:55
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Niklas

Örat är nu frystorkat och limmat på plats igen! ;-)



Staketet är 2,50 med taggtråd överst och jag har förberett att koppla till ström! Jag har också funderingar på murad stacketsockel, vallgrav och vindbrygga, tycker du jag överdriver då?



2008-10-16 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: