2008-10-23 ? 08:59:49

Torsdag

Det krabbar, som man säger på småländska, men älskade lilla Tindra, hon får gå lös på gårdsplan och bara bli ompysslad.
Vi ska dessutom försöka köra hem Jöfur och Krossa på förmiddagen, hämta hö och ta emot veterinär till Tindra, hmmm... nu är jag väl positiv tror jag!

Iallafall Lilja är så busig, hon kryper direkt fram till hundskålarna när man sätter ner henne på köksgolvet, så säger jag på babyspråk "nej nej, babba, vov vov nam nam" (varför använder jag inte vanliga ord), iallfall sätter sig hon alltid upp på knä med jätteflin och säger "nääääää" och skakar på huvudet och fortsätter fram till skålarna!

Torfi är såld... hela vägen till Marklanda

20.15
Puh, vilken dag, veterinären tog fram till lunch, inte alls roligt, som behandling kunde jag välja "pest eller kolera", skit, men jag hoppas att jag valt rätt och det ska gå vägen! Grymt bra veterinär iallafall, lilla Tindra är inte pigg, snutthäst!

Vi har hämtat hö, kört hem "isbjörnarna", så hann jag förbi Charlotte och Aza, tur där fick mina små barn leka och äta :-)
Challe och jag räknar starkt med att Aza blir BIG1!!!

Imorgon åker jag till Jönköping, Elmia och Ikea, nice!

..............
Kommentarer
Challe

Hallå där, svikis!!! VI skulle ju till IKEA, hade tänkt föreslå ons em nästa vecka, eller tors ;-)

2008-10-23 @ 20:46:48
URL: http://azahara.blogg.se/
Anonym

Ninni-köper du en IKEA-bädd åt Olsen?

Challe-får jag följa med dig och Millis ut i skogen imorgon?

2008-10-23 @ 21:04:56
Challe

Conny - jättegärna, tar du Spinkis med dig?

Ninni - köper du en hundbädd till Aza? Sån som Sunna har men storleken större.

2008-10-23 @ 21:53:27
URL: http://azahara.blogg.se/
Conny

Challe-Nej, det blir bara jag, åker direkt från jobbet ut till er.

2008-10-23 @ 22:25:10
Rosa

Ha det så kul i Jönköping....

2008-10-24 @ 09:51:15
URL: http://rosa-villanshojd.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: