2008-09-12 ? 17:57:28

Fredag kväll

:-) Har världens största smile !!!

Dannie, när vill du ha äppelkaka, du  kanske ska med ut och träna hund imorgon, det är visserligen bara för "tävlingshundar", men du kan få låna en av mig!

Hallå, håret, vet Ni blinda hur lång tid det tog.... får blogga fler bilder verkar det som!

Anneli, ska gamm-tanten lukta på ett vinglas eller..

21.16
Hannes gjorde soppa, Tinnas önskan... vi, tjejerna tog ett bad medans  Hannes lagade mat... Middagen blev sådär typisk med trötta barn, välte tallrikar, tappade skedar, gnäll... Blev trött, gick upp med Lilja, la oss i soffan, då kom Hannes och Tinna med brieost, vindrúvor, små goda korvar... och varsin choklabit. Hannes for iväg till jaktstugan, vi kollade på tv... nu sover flickorna och jag och Challe skålar (på msn) ett glas rött över goda nyheter, fast de håller vi på några dagar till!

Jag ÄLSKAR alla våra uppfödningar, ja hästar och hundar... så kommer det enstaka individer som jag blir riktigt riktigt kär i..... det har varit hundar genom tiderna, väljer att skriva ingen nämd ingen glömd, för listan blev lång..

Men iallafall, nu har en häst träffat mitt hjärta pladask, TINDRA! Hon är världens goaste, snyggaste, trevlgaste häst! Ska blogga en bild!
Kommentarer
Anneli

Dannie är nog ganska bakis imorrn....

2008-09-12 @ 19:22:23
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: