2008-09-13 ? 08:33:27

Lördag morgon

Käre maken, meddelande att han skulle ut och jaga, istället för att träna hund, alltså jag behöver ju barnvakt när jag ska träna hund, det var ju lite poängen som jag inte sa till honom, utan umgås och grilla korv i skogen... ta med hundarna.
Men men, nu ska jga leta fram vinterkläder (hur hittar jag  en overall till Lilja?), fixa hundar, fixa korv, fixa ved, leta fram barnvagn, stol (såndär skö hopfällbar), ge Lilja frukost.... klä på oss.
Heja, en timme har vi!

09.31
Jag lyckas! Bara kvar att få på Tinna kläder! Sunna har ätit... räkmacka till  frukost

14.30
Hinner inte blogga, ska ut och rida, kom just hem, TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR DAG! TACK JENNI FÖR ATT DU FÖTT UPP EN SÅDAN SUPERHUND SOM PXI!!! WOW WOW VAD BRA HON ÄR!
http://dickolsen.blogg.se här kan Ni läsa tills så länge, tills jag hinner blogga!

Ps... Hannes följde med ;-)
Kommentarer
Challe

Tack själv! Vi lyckades med mission impossible: att köpa byxor till Lisa!!!

2008-09-13 @ 16:08:20
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: