2008-09-08 ? 19:38:47

Måndag

I morse kliade det... for iväg och tog som tur var, inplanerade leverprover,  träffade Millis och min gamla klassföreståndare.
Åkte ut till Granngården för att köpa eksemtäckte till Freyja och kraftfoder, åkte där ifrån med en blomma, första gången köpte jag ljung! Bar mig emot, men vi får se vad som händer. Åkte till Citygross, köpte foder och täcke.
Körde till kyrkogården, planterade ljungen, hem kommer den inte, träffade Lena, ska passa på att lyssna på henne spela på söndag, spännande, barnfritt i kyrkan!
Hem, vi skulle till Ikea, Hannes hade ärende dit via jobbet.... Bråk  med Tinna att komma iväg, istället för att borsta håret och klä på sig, kastade hon sig på golvet och lipade för hon hade inga tillräckligt bratziga kläder :-/
Till slut, kom vi iväg, jag och tjejerna gick och åt.. hmm Lilja kan äta större portion än Tinnsan!
Inget tjat på Ikea om jag vill haaaa! Däremot fick Tinna leka i bollarna! Kanon!
Så är det traditionella i vår familj... vi ska köpa det och det... så blir det ingenting... hmmm... för vi ändrar oss och vill göra annorlunda. Köpte några rislampor, gillar dem, så härligt ljus!!! Lite ljus, doftljus med kanel och apelsin nu till hösten, någon gardin!
Tränade Lilja i agility på Ikea! ;-)

JIPPI FREYJA SKA SKOS I VECKAN!
Kommentarer
Challe

Jag har också doftljus med apelsin och kanel, doftar härligt!

2008-09-09 @ 07:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: