2009-04-07 ? 10:21:38

7 april

20.14
Härlig vårkväll!
Idag har Tinna och jag ridit ut tillsammans för första gången tillsammans, Tinna skulle bestämt ha sin nya skidhjälm "snowqueen" på!
Tinna rider HÖGDRÄKTIGA LIND utan problem och hundarna hade vi med oss, jag fick dock mer att kämpa med, eftersom Freyja är bromslös... hon är ju hur pigg/tokig som helst!
Så lekte tjejerna i trädgården, utanför köksfönstret medan Hannes och jag lagde middag...

19.07

Underbar ridtur i vårvädret

11.17
Sunna är stolt farmor till dessa två godningar, på bilden en vecka gamla. Stolta föräldrar är Russin och Chilli (Yxnas Lina Lill och Achilles).

Tiken till vä, hanen till hö....

10.16
Jenny, i Bergunda ridhus på långfredagen!

Så, jag var ganska sliten igår, men kom iväg på klubbens medlemsmöte. Det blev ett himla bra möte, övervägande överens stämmor och cred till styrelsen, det känns ju alltid bra när man sitter i en klubbs styrelse.
Tindra har haft en släng kolik på morgonen, typiskt, men hon verkar piggare nu.
Av en slump hamnade jag på IMMI´s sida, vilket lull-lull till hundträning, otroligt nog så förespråkar de att man använder pinnar i sin träning... Ja... med deras metoder får man väl vara glad att hunden går fint i kopplet eller kommer på inkallning innan den dör av ålder.
Kommentarer
Malin

Härlig hästbild!

2009-04-07 @ 20:16:01
Anonym

Måste kännas kul att Tinna blivit så stor att ni kan rida tillsammans! Minns det från Saras uppväxt att det blev roligare allt eftersom, man kan göra mer tillsammans, snacka mer - det är kul med småttingar, men ännu roligare när de börjar förstå och hänga med.

2009-04-07 @ 21:01:01
Eva o Kasper

Det var då jag som skrev ovanstående, men ibland försvinner alla uppgifter...

2009-04-08 @ 09:01:56
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: