2009-04-08 ? 10:29:18

8 april

11.14
Anonym... nja, det är ju alltid planen, men Hannes har en ganska klar bild över vad för gråhund han vill ha, så vill han ha "en vanlig hund" så mer än gärna för mig... eftersom JAG KOPPELRASTAR inga hundar, så ligger den bollen hos honom.
Fick just en hälsning från G. Cindra Midsommarlycka, hon mår utmärkt! Hennes hussar tycker hon är världens goaste, lydigaaste, påhittigaste lilla hund! Underbart att höra!

10.27
Vilket busväder det var i morse! Nu glimtar solen!
Hade ett så trevligt samtal med Ebbes matte igår! Berättade för Hannes om hur hon upplever Ebbe som hund, Hannes sa direkt "jag vill ha en egen hund efter Saga och Ebbe".... Visst...inga problem för min den... är det 40-årspresenten???
Kommentarer
Anonym

Skulle inte han skaffa en gråhund/älghund?

2009-04-08 @ 10:57:50
Anneli

Ett litet tips, kolla in dokumentären jag har länkat på min blogg.

Kram Anneli

2009-04-08 @ 12:43:30
URL: http://www.brellir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: