2009-08-01 ? 10:04:54

1 augusti

09.57
Då var juli månad över... och jag är i vecka 29, ja det går inte bakåt som tur är. Snart måste vi börja fundera på namn! Fast frågan är om vi ska blanda in Hannes i det hela... minns Ni när Lilja skulle döpas, han kunde ju aldrig bestämma sig... till slut blev det ju dagarna innan dopet och så ändrade vi (han) oss samma dag, Lilja Elly blev Lilja Alice.

Rolf och mamma ringde tidigt i morse, jag sov fortfarande "huuuuuuuuuuur måååååååååår du"?... eh bra tror jag...
fast Lilja och jag saknar Sunna! Hon var ju hemma några dagar och hon är saknad... jag var lite regel-lös, så hon fick sova i dubbelsängen... där sover ju Lilja också nu när Hannes inte är hemma... det finns tillfällen när jag uppskattar hund i sängen och detta var ett sådant. Dessutom är hon sååååå fin efter valpningen, riktiga rumpmuskler och jättefin i pälsen.

Lilja matar Aza med riskex, Aza är inte missnöjd, men det är kanske dags att säga stopp ;-)
Kommentarer
Cicci

Cecilia är ett riktigt bra namn!=) Gör mig inget alls om det ni döper ungen efter mig! Så länge det är en tjej då förståss...=)

2009-08-01 @ 12:10:31
URL: http://www.familjenforss.com
Connie

jaha...riktiga rumpmuskler i sängen är ju aldrig fel...hi hi hi. Skönt att höra att du mår fint, vi kom alldeles nyss hem till Solvrån igen. Borta bra, men hemma bäst. Är du hemma imorgon?

2009-08-01 @ 16:23:54
Challe

Aza är alldeles säkert jättenöjd med Lilja... Klart att Sunna är fin i kroppen, hon får jättemycket motion hos oss :-))) Vi saknar vår Aza, men snart byter vi tillbaka...

2009-08-01 @ 17:03:29
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: