2009-08-24 ? 08:42:13

24 augusti

08.33
Tinnas födelsedag!
Hon blev firad på morgonen och fick lite glass och är nu i skolan! Hannes lämnar Lilja på dagis han glömde sin mobil hemma, har ingen aning om det har fungerat ännu.
Så om allt fungerar så har jag en hel förmiddag för mig själv, känns konstigt! Huset är städat, endast 1/4 korg tvätt finns att vika... Glimma sover, Sunna solar... Känns jättekonstigt! Men jag ska nog försöka sova i soffan, fötterna kliade galet i natt! Trodde jag skulle bli tokig! Just nu tar jag en vecka i taget, förra veckan var leverproverna förhöjda, men inga extrema värden.
Ikväll blir det lite myskalas med "småtti gotti" som Tinna kallar det.

Är det bara jag, eller Ni andra som läser bloggen som har barn.. tycker inte Ni att man tänker tillbaka extra mycket på den dagen barnet föddes, hur förlossningen var, smärta/lycka, känslor!
Iallafall skojade vi med Tinna att eftersom hennes födsel tog 36 timmar från att vi åkte in till förlossningen, så hade hon mycket väl kunnat fylla år igår.... men med tanke på vilken tid hon tog på sig, så fyller hon inte förrän ikväll ;-)

En fin morgonbild på Achilles och hans son Humle

Humle "Molle" till vänster, Achilles "Chilli" till höger
Kommentarer
Challe

Visste tänker man lite extra på dagen barnet föddes. Fortfarande... tom på den 17:e födelsedagen! Det går nog aldrig över :-)

2009-08-24 @ 09:00:33
URL: http://azahara.blogg.se/
Malin

Grattis Tinna! Jajamän på tisdag kommer jag allt. Vi hade kalas för Amelia förra tisdagen. Klart vi måste skvallra lite:) det brukar väl hinnas med på hundevenemang hahaha

2009-08-24 @ 09:04:35
Connie

GRATTIS TINNA!!!

Ninni, jag håller med dig. Det var ju ett av de största upplevelserna (om inte den största)i mitt liv. Och för dig är du ju snart dags igen!

Vilken härlig bild på Chilli & Molle!

2009-08-24 @ 12:54:40
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Challe

Grattis Tinna! Hoppas att du får en bra födelsedag :-))) Din mamma har lovat att ge dig grattiskramar från oss :-)

2009-08-24 @ 13:55:29
URL: http://azahara.blogg.se/
Marie kennel Pousoda

Grattis stora tösen:-)

Jo visst tänker man på det!

Det var ju bara 5 månader sedan jag födde min lilla Elias och jag kommer ihåg smärtan som att det var igår :-)



Två ord epidural och lustgas det gör susen :-)

Hoppas att allt flyter på bra denna omgången med bebisen vi håller tummarna ...



Kram från oss på kennel pousoda

2009-08-25 @ 03:39:21
URL: http://www.vallgaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: