2009-08-29 ? 17:05:41

29 augusti

16.42
Dags att blogga!
Igår var jag såååå trött, Tinna var hemma sjuk (egentligen inte sjuk, men trött, hes och ingen ork för att gå i skolan) och Lilja ledig från dagis, plus att min hjärna och energi hade soppatorsk helt enkelt. Men det blev lite bättre efter ha sovit lunch med Lilja, tur att Tinna är såååå snäll och inte har något emot att kolla på barnprogram under tiden.
Vi åkte efter ha vilat, en sväng till Marie, Tony, Filippa och Jesper, barnen lekte 1,5 timme, så barnen fick leka en liten stund iallafall.

I morse gjorde vi en riktigt härlig frukost, scrambled eggs, bacon, stekt svamp, vi bakade bröd, massa olika pålägg, melon, passionsfrukt mm... Mysig helgfrukost.

Sedan har jag sovit, hm, två timmar minst mitt på dagen!

Ikväll blir det nog hyra film...

Hm intressant, går jag in på gravid.se så står det att bebisen nu är ca 30 cm, men på libero.se ca 43 cm! Lite skillnad, dock säger båda att vikten ligger på ca 2,2 kg.. men vi har ju gjort ultraljud och vet att vår bebis då vägde 2066 gram... vilket avrundades till 2100 g ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: