2009-08-03 ? 18:49:33

3 augusti

18.41
Oj, vilken dag, uppe tidigt i morse och tog hand om hundarna medan Lilja sov. Så lämnade jag Lilja till mormor och Rolf och åkte till lasarettet för fastande provtagning och undersökning. Jag avskyr vara fastand, på något sätt är smärtgränsen lägre och det sitter i så länge... Åkte till Marklanda, Lilja var överlycklig, hon och Rolf åt glass, chokladsås och jordgubbssylt. Numera kryper Lilja mer än gärna upp i "Olfs" famn. Så åkte vi hem, åt frukost, slappade en stund, Lilja ramlade slog sig, ledsen så klart.
Vid 11 kom Jennie och Marie (är så tacksam över deras hjälp), mockade lösdriften, la in ny torv, tog i alla hästar, skötte om eksemen och inväntade chipsmärkaren som kom vid 11.30... så nu är alla fölen chippade, Unnur, Unndís, Úlfdís och Una Brá.
Så åt Lilja och jag snabb lunch och åkte till Marklanda och tog emot Lisbeth och Bosse som kikade på sin lilla valp.

I eftermiddag har vi sovit, jag och Lilja, så har vi ätit gott, grillade kyckling och majs, potatisgratäng och sallad.
Nu ska vi ta en dusch och kolla på Lotta på Liseberg!

Lilja vill till "momo äta nam nam"
Kommentarer
Challe

Söta Lilja...ge Aza en puss från mig :-)))

2009-08-03 @ 21:37:42
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: