2009-08-31 ? 11:14:19

31 augusti

11.09
Vilken tokig bild jag bloggade på Tinna i morse! Ja, ja, söt var hon iallafall inför skolkortet.
Läkarbesök i morse, undersökning, blodprov och ctg och peppar peppar, mina levervärden är inte alls tokiga, skönt!

Nu ska jag äta tidig lunch, eftersom jag var fastande imorse inför provtagningen. Sedan ska jag förbi favoriten Munge´s och köpa lite fika innan jag hämtar Lilja. Emelie och Theo kommer i eftermiddag... så det blir leka för barnens del och lite trevligt prat för min och Emelies del. Imorgon börjar Theo på Humlan, men Lilja :-)
Tinna älskar när Theo kommer på besök... för då kan hon busa med honom och han är lite vildare (okej, mycket) än Lilja och det älskar Tinna!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: