2009-08-05 ? 09:36:01

5 augusti

OBS!
Min mobil är sönder, jag nås därför endast på hemtelefonen!!!!

09.26
Ordningen är återställd! Hannes och Tinna är HEMMA! Skönt!
Lilja var dock inte säker när hon vaknade i morse men är sååå glad... Ja, jag är ju också glad... även fast jag inte dansar och klappar händerna av glädje som Lilja! Det var ju också lite lyxigt att vakna i morse och hundarna var rastade och valparna fått mat... Hannes tillbaka på jobbet.
Det märks att valparna börjar bli redo att flytta! De är sugna på nya äventyr. Igår  hittade jag ett gammalt plaströr, ca 50 cm i diameter... lite underhållning för valparna tänkte jag.. att de skulle krypa in och ut... Ganska säker på att Fenix skulle vara först i röret... vilket han var, alltid mest nyfiken. Men till min förvåning var det inte roligast att krypa in och ut genom röret, utan att stå på baktassarna och rulla röret med framtassarna som små cirkushundar.

Hm, det var klarblå himmel i morse, hmmm, ja tur att det är varmt iallafall!

På fredag har vi bröllopsdag, 5 år... om jag bara kan lösa barnvakt och valpvakt över natten så vore det toppen om man kunde åka iväg iallafall över natten och hitta på något roligt... men som sagt... 8 hundar (visserligen bara 6 små som endast ska ha kvällsmat och frukost medan vi är borta) och 2 vuxna hundar... och 2 barn... får se om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: