2009-08-06 ? 15:05:15

6 augusti

14.01
Ah vilken dag, jag och barnen sov till 10! Jag som dessutom senaste tiden sovit dåligt, sov som en stock hela natten!

Så åt vi frukost, mysigt att ha Tinna hemma, fast hon är fortfarande trött efter resan och vill mest kolla på tv och ta det lugnt.

Till lunch gav jag barnen först makaroner och köttfärssås.. tänk vad barn gillar det! Så när Lilja somnat gjorde jag en pizza, satte mig i solen med tidningen och njöt!
Vid 16 kommer Connie och med med sig fika, lyxig dag!

Imorgon blir det trevligt, hundvakter, barnvakter lösta... så ett halvt dygn får Hannes och jag för oss själva!
Tänk idag för fem år sedan, jag var sååååå dålig efter det extremt lyckade möhippan som min mamma hade ordnat med... Få gånger har jag blivit så överraskad som då! Tinna var liten, knappt ett år och dagen till ära hade min svärfar Jón bjudit alla svenska gäster (vi gifte oss på Island) på bussresa runt södra Island, Gullfoss, Geysir, Thingvellir mm...  Hannes hade fullt upp att ordna med detaljerna kring bröllopet.... så han var inte med.

Sunna väntar barnbarnsbarn! Sunnas barnbarn, Aza´s son, den jätteflotte Gartnervejens Frey af Aza har parat sin första tik i Danmark! Spännande!

OBS jag har fortfarande ingen mobil, den är såååå sönderbruten av Lilja!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: