2009-12-18 ? 23:16:44

18 dec

23.08
Ja, dagen idag har bjudit på mer än vad jag någonsin kunde föreställa mig igår, ibland får man helt enkelt omarbeta sina planer och fokus.... Vad dagen "bjöd" på, återkommer jag till vid ett senare tillfälle här på bloggen.

Men, men julen närmar sig med stormsteg, Beatrice vattkoppor fortsätter att pluppa nya koppor hela tiden. Imorgon, tack vare lite hjälp av min snälla mamma, ska jag, Lilja & Tinna på SK Alvestas julfest, har Ni förresten sett vår nya hemsida? www.skalvesta.se
Träning imorgon får jag avstå, lär inte komma iväg förrän framåt förmiddagen heller tyvärr....

Lilja är så söt, hon pratar hela tiden, igår sa hon "jättegott mamma" (falukorv), så ville hon ge mig en kram "gossi gossi lilla mamma" ;-)
Hundarna lever ett hårt liv med Tinna, här snackar vi träning, sitt, ligg, stanna... köttbullelydnad på högsta nivå.
Lyder de inte, stampar hon i golvet "STANNA" med grov röst "baaaa duttig"... gullunge. Sunna gör vad som helst för falukorv och köttbullar... passar Lilja perfekt.

Ps. Tack för era fina ord... det är Sunna som vi ska tacka... det är liksom hon "som är ugnen".... jag bara fixar lite med recepten... ;.)
Kommentarer
Challe

Bra recept ...

2009-12-18 @ 23:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: