2009-12-08 ? 08:13:31

8 dec

14.20
Båda flickorna sover... idag går det bättre eftersom jag mår bättre! Skönt! Drack en stor kopp kaffe, starkt, det var nästan så mjölken inte ville blanda sig...
Lilja är full med koppor på ryggen, magen, i hårbotten, rumpan, ljumskar, masserar henne med potatismjöl! Då njuter hon..
Hon är för rolig, inatt när hon vaknade, satte hon på tv´n, hämtade sin pappas kläder och sa "bil, mormor"... hon ville åka till mormor... likadant i går morse, satte hon sig rakt upp i sängen "mormor"...
Vore skönt för de båda om de kunde få sova ordentligt nu, då slipper de ju känna av sina sjukdomar...


Helgens lussekattsbak blev lyckat!

Tvmys

11.11

Lilja och Sunna på morgonen

08.10

Otroligt!
Beatrice sov till 4 i morse, åt ett fullt mål och somnade om... dock vaknade Lilja en stund senare OCH DET KLIADE. Hon för riktigt panik av klådan, så jag gav henne mer tavegyl. Igår kväll la jag blöta iskalla handdukar över henne, sedan masserade jag henne med potatismjöl, hon låg och  njöt, orörlig.
Beatrice brukar inte sova ända til 4, hon kanske har haft ont i öronen en längre tid?
Iallafall var båda flickorna vakna 1,5 timme och somnade om, otroligt!

Två män sitter och  isfiskar.
De sitter och fiskar, filosoferar på mäns vis och  dricker öl.
   
Efter att ha suttit stilla i några timmar så säger Filip
till Jocke :  
”Jag tror att jag vill skiljas från frugan. Hon  har inte pratat med mig på två månader!”

Jocke sitter och dricker en stund till innan han  långsamt svarar:
 
”Det tycker jag att du noga skall tänka igenom.  Sådana kvinnor är svåra att hitta!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: