2009-02-14 ? 08:37:17

14/2

08.30
GRATTIS CICCI, GLÖMMER ALDRIG DIN FÖDELSEDAG!

Igår när Hannes kommit hem åkte jag till Samarkand, först till Systemet, sedan Maxi, handlade bara en massa god mat, så igår åt vi lite smågott, kamben, coleslaw, frukter mm.. Ikväll blir det antingen älgkalvsfilé Wellington eller filé på planka...
Till frukost åt vi ägg, bacon, massa olika juicer,pålägg mm... så fick jag ju blommor! Ingen liten bukett, wow. Dessutom hade Hannes köpt två förpackningar av vår favoritchoklad Lindt.. och jag en till honom... Barnen fick dessutom varsin liten klubba till frukost, gissa om det var poppis!
Hannes undrade om jag ska träna hela dagen idag, men vi måste fixa med hästarna... Åker imorgon istället...

Önskar Er alla en underbar alla hjärtansdag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: