2009-01-12 ? 10:19:36

12/1

17.39
Mamma ringde och ville ha hjälp med Sara, så vi åker till ridhuset om en stund..

Conny, lova att inte gnälla på Niklas om han missat en massa hushållsarbete idag, det var mitt fel, han skickade bara ett youtube-klipp, så skickade jag massa.. som han var tvungen att titta på..

14.27
Har haft underbara timmar i skogen med Niklas, Anne, Olsen, Tosse, Tinna och Lilja! Efter några timmars arbete fick Niklas fyr på elden och några korvar lyckades bli ljumna.. Solen sken och vi njöt!

10.12
Efter envisa förkylningar för Liljas del verkar det äntligen ha vänt! Hon har sovit hela natten och äter som en häst, ja större portioner än Tinna!
Just nu leker de cirkus på Tinnas rum...

Challe, det du såg på filmen lär aldrig Tosse kunna prestera tyvärr...  inte med mig iallafall, jag är så lycklig att jag börjat få till en lydnad med henne som är några procent av det du såg på klippet!

Ett annat litet klipp..





Följ den roterande rosa pricken, och du ser bara en färg, rosa. Stirra nu på det svarta krysset, så kommer pricken som rör sig bli grön. Efter ett tag kommer de rosa prickarna försvinna och du ser endast en grön roterande prick. Mycket förvirrande för hjärnan.

lånad av annef.blogg.se
Kommentarer
Anonym

God kväll! Nej, jag gnäller inte....ser ju hur glad och lycklig min make är efter några timmar i skogen med dig ;-)))

2009-01-12 @ 19:45:22
Linda

Men shit, jag trodde inte alls att det skulle funka...men grönt blev det!

2009-01-14 @ 16:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: