2009-01-15 ? 09:38:13

15/1

19.31
Ändrar nedan... Lilja sov duktigt i ca en timme..

18.23
KORS I TAKET! Lilja sover i eget (Tinnas och hennes) rum, i sin säng! Undrar om Hannes och jag ska få sova första natten ensamma sedan vi gifte oss...
Hannes & Tinna är på simskolan...

15.44
Niklas har bloggat mer än jag! Hjälp!
Jaha, sedan 09.35, förutom att jag mailat och smsat,  har jag tränat hunden, fodrat hästar, så var Lilja en sväng på barn och undersökte sin astma...
Så blev vi ganska trötta både hon och jag... vi slappar i soffan och kollar på Dr House..

Nää, du Conny, kolla mailen EN GÅNG TILL!
09.35
Challe, det var elakt, klart jag KAN STRYKA! Men jag kände mig lite pressad av Niklas, han hade i början på veckan strykt hela familjen kläder (utom underkläder)....
Var väl uppe runt 8 i natt.... sov med Sunna i Tinnas säng, hon väääldigt nära...
Lilja har lite kort stubin, verkar trött...
Conny, du fick visst mail igår!
Kommentarer
Conny

Hoppsan...just det....det med vågen ;-))))

2009-01-15 @ 09:59:30
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Conny

Jag gillar Dr.House....altså inte serien, utan själva doktorn ;-))) Ska inte du istället sätta fart och laga mat och tända ljus till din snart hemkommande make?

2009-01-15 @ 15:56:08
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Niklas

Du Ninni, jag har bloggat mycket mer än du! Fast jag tittar inte på Hem till gården heller! ;-)

2009-01-15 @ 16:25:14
challe

T.o.m jag har bloggat mer idag!!!

2009-01-15 @ 17:54:05
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: