2009-01-09 ? 10:06:50

Fredag 9/1


20.06
Let´s Dance... vilka håller vi på?
Magda Graaf tror jag och hoppas vinner.. så ska det bli kul att se världens starkaste man! Hoppas Blondin-Bella blir kortvarig!

18.29
Gustav har krockat med en älg, mellan Alvesta och Gemla... som tur bara bilskador! USCH!!!

Hästfolk, hett tips: http://matson.se/flyttrea

16.00
Duktiga Lilja! Hon fick vara utan blöja... brukar inte kissa på sig.. Så satte jag henne på toan, hon ville inte kissa... Berättade att här ska du "tiss tissa" (säger hon själv när hon kissar i blöjan)... Så fortsatte vi leka, plötsligt kryper hon in i badrummet, ställer sig mot toaletten och säger "tiss tiss" och kissar... på golvet visserligen... men koll har hon!

Fredagsfräckisar:

Den med kvinnorna...

Garvar åt en bra fredagsfräckis

Tre kvinnor samlas; en singel, en förlovad och den tredje är gift.
De bestämmer sig för att ta reda på hur man bäst förför en man. Samma kväll ska de ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och ha välmålade ögon som en överraskning till sin partner.

Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått...

Singeltjejen, som haft en blind-date:
- Så fort han öppnade dörren och såg mig i utstyrseln skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet...

Den förlovade tjejen:
- Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan naken, så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben. När han kom hem, öppnade jag pälskappan så att han kunde se vad jag hade under. Han blev tokig och skrek av lycka, han kysste mig överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken.

Den gifta tjejen:
- Ja du (med en besviken ton), jag tog också på mig läderbodyn och skorna. Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg. När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog TV-kontrollen i handen och sa:
- Hörru Batman, vad blir det för mat idag??






En man och en kvinna hade varit gifta i trettio år.

De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet.


På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan på sin make ömt och med lidelse och sa:

Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig som för trettio år sedan!


Inte så konstigt, svarade maken.

Den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten!


En dam kliver in i en zooaffär, får syn på en papegoja och
blir genast förtjust i fågeln.

- Ursäkta, kan papegojan prata och är den till salu? frågar hon
- Jadå den både pratar och är till salu. Men jag måste nog varna er.
Uppfödaren drev en bordell så gojan kan ha snappat upp lite
fula ord och så.

- Jag är inte känslig och mina barn är stora nog att klara
ett par fula ord. Jag köper den!

Hon kommer hem med papegojan och placerar den på ett bord i
vardagsrummet. När hon tar av skynket från buren kraxar fågeln till
och säger

- Wow! En ny bordell och en ny bordellmamma!
- Jag är inte nån bordellmamma och det här är inte någon bordell,
svarar damen och skrattar lite för sig själv.

En liten stund senare kommer damens två döttrar hem och går
in i vardagsrummet för att titta på papegojan.
- Wow! En ny bordell, en ny bordellmamma och två nya horor!
kraxar papegojan.

Flickorna blir först stumma av förvåning men efter en liten
stund skrattar allihop gott åt det hela, eftersom de trots allt
kan se det roliga i situationen.

Nån timme senare kommer maken hem och går in till sin familj
i vardagsrummet varpå papegojan utbrister
- Wow! En ny bordell, en ny bordellmamma, två nya horor men
samma gamla kunder! Tjenare Kjell hur är läget ?



Bilder...


Gustav och Lilja kikar på fiskarna

Picknick med Gylfe´s

Liljas fina nyårsklänning...


12.40
Hittade Tosses pappa på nätet: http://hem.passagen.se/shinikita/
Ja, nu ser vi vem hon är lik!

Men Malin, kom igen nu! Du har ju varit frisk i flera dagar! Tobbe och hund kommer kanske, coacha dina valpköpare
 lite ;-)


CONNY LOOOOVAR!

10.01
Flickorna sitter på golvet och pysslar, limmar och donar.. Duktiga!
Igår när vi körde från simningen:
-Mamma, vet du?
-Vadå?
-Idag på dagis, pussade Kajsa Philip, så nu kan inte vi gifta oss...
-Jo, klart Ni kan... mamma vill ju ha billiga plasttuttar (Philips pappa ska visst sälja silikoninplantat)
-Nääää, kan vi inte alls..
-Ja, men, pussade Philip Kajsa, eller Kajsa Philip?
-Kajsa pussade Philip....
-Alltså, Philip är inte skyldig då, han var inte med på det...
-Sant...
-Men då är det ingen fara... ibland blir tjejer lite tokiga och pussar på andras pojkvänner... så du kan vara lugn och var inte arg på Philip... det var inte hans fel....
Kommentarer
Conny

Men du får inte pussa på Niklas, bara det är klargjort! ;-)))

2009-01-09 @ 10:20:12
matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-09 @ 10:26:14
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Conny

Ninni, jag önskar dig och det dina en mycket trevlig helg! Kram C

2009-01-09 @ 14:13:23
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Malin

Näpp feber igen

2009-01-09 @ 18:24:31
challe

Ha en trevlig helg! Ses i morron!

2009-01-09 @ 18:47:56
URL: http://azahara.blogg.se/
Lina

Usch, så otäckt med älgolyckan. Gustav verkar ha en liten skyddsängel som vakar vid hans sida!

2009-01-09 @ 19:12:41
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Rosa

Vad skönt att det gick bra i olyckan. Jag va nära för ett tag sen men hann stanna o mellan Alvesta o Gemla det oxå. Fasen. Och på julafton va det ju en olycka med. Samma sträcka o dom fick skjuta älgen. Viltstängsel tack för både djurens o vår säkerhet. Hälsa honom från oss =).

2009-01-09 @ 19:56:13
Anneli

Hälsa Gustav!

2009-01-10 @ 16:11:49
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: