2009-06-25 ? 10:03:46

25 juni


Furia

Fixa

Flizan

16.48
Vad är detta, det är sommar och alla ska vara friska.... glada och ligga i solen!
Lilja och jag somnade till i soffan efter lunch.. sov och vaknade 13.30, Tinna skulle hämtas på dagis för 30 minuter sedan! Men det var lugnt sa fröknarna...
Så kom vi hem, den ena tröttare än den andra.. barnen åt lite så styrde vi om eftermiddagen till soffmys och kollade på Skoppa & Skrítla...
så efter en stund, klagar Tinna över halsont och huvudvärk.. så gick det 30 minuter... så började jag också klaga :-/

09.57
Några bilder tagna av Aza´s lillmatte:

Fixa & Figaro

Frigg & Fenix

Furia & Flizan

Lilja är fortfarande inte helt återställd, vi var hos doktorn igår, halsodlingen var klar och penicillinet är rätt. Men hon vägde endast 9100 gram (nedgång med 150 gram sedan i början på maj), men däremot vuxit till 80 cm, från 77cm, även om det är svårt att få exakt längd. Men det märks verkligen att både vara för tidigt född och alla de infektioner hon haft, inte varit det bästa för hennes vikt och längd... hon är ju trots allt född nov 07....
Hannes är också lite småsjuk, fast han inte verkar vilja erkänna det... ;-)
Kommentarer
Matilda

Hej.

ville bara lämna en liten hälsning, är så sugen på att skaffa en gårdshund =) men ensåläng får det räcka med ett halvblod.

Uppskattar eran blogg och läser den när jag får tid. Lyckatill med valparna så kanske i framtiden det blir min tur :)

Varmahälsningar från Matilda i Växjö

2009-06-25 @ 11:07:32
Anne

Så fina de är valparna!

Jag hade en man som ringde mig idag och ville köpa valp , men jag hänvisade honom till dig! Jag sa till honom att det kanske fanns en chans att du hade någon kvar...eller är alla tingade nu?

Ha en skön kväll!

2009-06-25 @ 19:19:42
URL: http://www.systeranne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: