2009-06-20 ? 14:34:19

Valp

Saga har fött en trefärgad hane

Mitt i valpningen, presstopp... Götängens Bardur har blivit avelsgodkänd i Danmark XXX++ jippi!
Grattis Jenni!

Vi återkommer, med valpning!

16:22
Saga har fått två trefärgade valpar en hane och  en tik

16.31
Saga har fått ytterligare två tikar, trefärgad.

17.41
Tre tikar och en hane hittills, den lille hanen har fått namnet Götängens Grefve Ebbe!
När denna valpning är över, ska jag ta lite fina bilder och även sätta mig ner och döpa alla valparna. Tyvärr fungerar inte blogg.se mobilbloggtjänst, därför kan vi inte mobilblogga några bilder.
Namnförslag på F och G mottages tacksamt!
Men bjuder så länge på några bilder på Aza´s valpning, tagna av hennes husse Kjelle.


Förstfödde, trf hane, får sin första tvättning av mamma Aza.

Andra valpen, en tik.

Vit-röde hanen på väg ut.

Alldeles ny i världen, trf tiken.
Kommentarer
Hanna

Nej, vad roligt. :)



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

Om det finns någon liten tjänst jag kan göra dig i gengäld, så är det bara att säga till!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-06-20 @ 14:42:37
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Marie kennel Pousoda

Hej Grattis till ALLA valpar både aza o saga :-)kul att det kommer en massa fina valpar efter saga och Azas Morfar spike :-)



såå skumt vad är det 3 år i rad som ni får midsommarafton valpar :-)

2009-06-20 @ 17:34:59
URL: http://www.vallgaren.se
Ida

Hej!

Jag har några F-namnförslag här: Ferdinand, Frostie, Filipina, Fantasy, Fantasia

Hoppas något blir bra

Kram Ida

2009-06-20 @ 18:49:50
Niklas

Jag fortsätter väl på G!

Gang, Gefion, Gilling, Gno, Grid, Gunnlöd, Gymer är alla asagudar! :-)

2009-06-20 @ 19:03:47
jenni

og azas søn, gartnervejens frey af aza, fik også XXX++, selvom han blev målt til lige præcis mindstemål 32 cm i skulderhøjde

2009-06-20 @ 19:06:36
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Ida

Jag har några till på F

Fairytale, Fröken fräken & Freja

2009-06-20 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: