2009-03-29 ? 16:27:21

29/3

16.18
Så, veckan är snart slut.
Tinna åkte i morse till fjällen med mormor och Rolf, det blev några tårar men hon var fast besluten att åka. Men allt verkar gå bra, tur att man kan ringa varandra.

Vid 11 i förmiddags åkte Lilja och jag till kyrkan, Hannes var på jaktmöte. Lilja fick sin dopängel (som alla barn döpta 2008 fick), tyvärr var det bara tre barn som kom. Lilja var jätteglad och busade för fullt med prästen, som uppmärksammade att hon fyller 16 månader idag, sedan bjöds det på lunch och kaffe, trevlig grej tycker jag!

Vi har varit ute hela eftermiddagen, många hästar hemma nu, Lind, Linda, Nafna, Freyja, Tindra, Dísa, Sara, Stjarni, Karolina och Brá, dessutom i fyra olika hagar.

Vad gäller Tosse, så har jag bestämt att jag inte bestämmer mig förrän jag varit riktigt pigg ett tag, men utan tvekan är jag dödstrött på hennes knappa motor och lojhet, jag tycker att det jobb jag lagt ner på henne hittills, borde ge bättre resultat, det ska inte ta flera sekunder att sätta sig (i sättande under gång) när andra moment är toppen, hon lyssnar inte som jag vill, hon är inte uppmärksam på det sätt jag vill, hon är loj helt enkelt....



 


Det var dop i kyrkan idag och denna fina låt sjöngs, har aldrig
hört den innan, men visst är den underbar?
Kommentarer
Lina

Ninni, jag tycker du skall behålla en Sunnavalp själv och träna och tävla med den. Det skulle sporra dina valpköpare jättemycket. Söndagskvällskram!

2009-03-29 @ 21:06:26
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: