2009-05-12 ? 10:53:35

12/5

10.48
Underbara solen skiner!
Pratade just med min läkare, ska bli inlagd imorgon för provtagningar, inget skoj men det är väl... eller ja jättebra och kanon att man blir kontrollerad. Jag hoppas bara det blir för en natt... Tja, vi får se helt enkelt....
Det som är lite udda numera är ju att BB/förlossningen och gyn i Växjö är sammanslagna, friska-nyförlösta, sjuka och exempelvis de som just fått missfall på samma ställe.
Undrar om jag får dataabstinens... eller om den ska få följa med?
Kommentarer
Eva o Kasper

Följa med, så klart. Blir du kvar så har du ju lite kontakt med omvärlden. Och blogg från sjuksängen vill vi ju ha... ;)

Lycka till imorgon!

2009-05-12 @ 11:11:05
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/
Anne

Jag tycker att det är helt GALET att de har slagit ihop avdelningarna. Tyvärr likadant i min stad...



Lycka till imorgon!

Kram

2009-05-12 @ 13:05:41
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: