2009-05-23 ? 20:58:42

23 maj

20.06
Jag hoppas jag hittar en fodervärd till Freyja, hon vill bli riden! Fördelen med Freyja är att man behöver inte vara så duktig ryttare för att rida henne, hon går alltid bra, stabil och säker, men pigg! Man måste våga bromsa henne..... man kan säga att hon har lite slitna bromsar ;-)
Hannes har byggt hela dagen, kika på hans blogg....
Tinna har gosat med valparna, inte hela dagen, men så mkt jag tillåtit. Enya och hon är numera bästa vänner, de andra tre bara busar med henne, men Enya har fattar om man kryper upp i Tinnas famn så blir det massa gos. Så vet jag inte vem som har blivit duktigast/värst på att strimla tidningspapper, Elton eller Elvis...

En vecka till 40 årsfestX2, födelsedagsfirande som kommer överraska Hannes!

Slutbloggat för ikväll, medan jag bloggat har jag lyssnat på:

Kommentarer
Marie

Spike är avliden!

Läs mer på min blogg

2009-05-24 @ 05:10:18
URL: http://www.vallgaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: