2009-11-15 ? 17:22:54

15 nov

17.10
Oj, tiden drar iväg! Snart är det underbara advent, lucia och jul!
Idag har det varit en skön dag... Bea och jag sov kanske lite länge, närmare halv tio... runt tio kom Jennie, Marie och deras kompis Annie. Hästarna fick en härlig långtur, Tosse följde med. Vi grejade med "kolla masken", gjorde iordning en av de mindre lösdrifterna till Tindra & Dísa. De ska gå i egen hage... Beatrice börjar bli komåis med vagnen och sov gott ute. Lilja och Tinna lekte för fullt! Hästarna har varit så nöjda hela dagen!
Vi har bakat lite, tvättat... snart ska Hannes åka och hämta hö.
Imorgon ska Tinna vaccineras (svininfluensa), jag hoppas att Lilja kan få en spruta så fort som möjligt! Försökte läsa mig till hur det ska läggas upp med vaccinationen, det känns som mammor kommer storma BVC-klinikerna! Beatrice har BVC-tid 18/11 och då hoppas jag kunna ta med Lilja... Sedan är det bara Hannes kvar!
Vi funderar på hur vi ska göra med Liljas kalas... vi är jätterädda för att Beatrice ska smittas... vi får nog fundera en gång till på hur det ska lösas...
Nästa helg kommer Milla, Felix och Oliver! Det ska bli så roligt! Johan fyller 40 år det ska firas...

Härliga Fixas blogg: http://web.telia.com/~u49204263/dagbok.html 
Kommentarer
jenni

hvor fint at I selv kan vælge om I vil vaccineres, i danmark kan kun sundhedspersonale blive vaccineret, og ellers kun børn, der i forvejen har livstruende sygdomme

2009-11-15 @ 17:30:08
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: