2009-11-26 ? 09:47:13

26 nov

14.46
Aza är parad, så nu väntar vi i 63 dygn på att de små älsklingarna ska komma till världen!
Det tog "bara" 23 dagar för henne att bli färdig för parning! ;-)))) Lille Knutte har fått vänta länge minsann, men idag så, fick han testa på "det stora".

10.38
Ha, världens tröttaste Beatrice idag!

Läste på Rosas blogg vad Elias kallar Alicia, måste berätta vad Lilja kallar Tinna, ANNA! Så säger man "Tinna" och pekar på Tinna... svarar Lilja "Nej, Anna" :-)

09.41
Jag hinner ju inte blogga all jag vill!
I natt ville Beatrice inte sova.... men så är hon trött nu istället!
Senare ska jag till Challe & Aza en sväng, se om det kan vara dags för en parning!

Jag fick dessa härliga bilder på Fixa... Ni vet väl vem som vaktar Mattisborgen när Mattis och hans rövare är iväg på rövarstråt... givetvis Götängens Fixa Midsommardröm


Nedan "Fixa på hästträning"



Kika in och läs Fixas roliga dagbok! Fixa "jobbar" på Astrid Lindgrens värld.
http://web.telia.com/~u49204263/dagbok.html

Kommentarer
mj

gör som jag hahahaha.... gå ner till ishallen sätt hundarna på snö högen..vips har du julkort ASG! ahahahahahahha.

2009-11-26 @ 13:47:47
URL: http://www.mizztrix.dinstudio.se
Rosa

Haha...ja där fanns inget logiskt där heller...Dom är förhärliga.

2009-11-26 @ 16:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: