2009-10-17 ? 12:19:26

17 oktober

Lilltjejen en vecka idag!!!!
Här kommer lite bilder från förra lördagen:


Högre kurvan visar hur täta värkarna var... och de var täta hela tiden, puh.
Hannes tyckte det var roligt att räkna upp topparna... jääääätteroligt....

Akupunkturnålar hade jag överallt, öronen, pannan, magen, benen, fötterna...
Fick behandling mot mina leverproblem bland annat....
Mot smärtan tyckte jag dock inte att de hjälpte... tur att lustgas finns! Min räddning... lustgasen, tyckte inte ens epiduralen hjälpte.

Alldeles nyfödd kl. 21.43... som Ni ser vägrar jag fortfarande släppa lustgasen ;-)

Vikten 2946 gram, runt fint huvud eftersom hon föddes med vidöppen kronbjudning...

Farmor och farfar hann se henne innan de åkte hem till Island.

Första badet...

Tinna & lillasyster idag 17/10


Kommentarer
Lina

Sötunge!

2009-10-17 @ 14:34:19
Connie

Oj, vad lik Tinna är sin farfar! ;-)))))

2009-10-17 @ 20:07:10
Maloin

Hmmm jag minns såå väl när lilla Tinna föddes och jag minns även vem som bestämde vad hon skulle heta..:) Det är en liten Isabell tycker ialla fall jag:)Men ni känner ju helt klart själva bäst men jag tycker att ni får allt bestämma er nu!:)

2009-10-17 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: