2009-10-23 ? 19:05:53

23 oktober

18.57
Puh vilken dag!
Hannes har jobbat, Beatrice gnällde sig igenom hela natten... jag och dagen, hennes ögoninflammation plus magbubbel gör det svårt att sova.. Dessutom har Lilja fortfarande ont i axeln... När vi åt lunch hade jag behövt vara bläckfisk... eftersom jag ammade Beatrice samtidigt som jag fick mata Lilja... som vanligen äter själv...  men allt går om man bara vill! Så till slut var alla mätta och glada!
Mamma kom en sväng, hon kom från Italien igår, hade med sig lite gott! Så ikväll åker hon och Rolf och rider på Öland...
Så har Charlotte och Lisa varit här och hälsat på... dessutom hade de med sig fika, mycket tacksamt :-) Fina presenter fick barnen... Sunna var inte tveksam till att tala om för Glimma ATT CHARLOTTE OCH LISA FAKTISKT TILLHÖR HENNE.... stackars Glimma att vara yngst.

Hannes är och handlar på Maxi, så det blir väl fredagsmys, IDOL, Möllers cirkus.... Beatrice sover äntligen... men vi får väl se hur länge...

Hoppas Jennie och Marie kommer i helgen, när jag öppnar ytterdörren, kommer Nafna galopperandes och gnäggar!
Kommentarer
Challe

Sunna... kan faktiskt få flytta hit om hon vill :-) Vi saknar henne...

2009-10-23 @ 19:31:34
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: