2009-10-06 ? 10:07:18

6 oktober

10.03
Lilja börjde bli tjock i luftrören i går kväll och i natt blev hon riktigt dålig... Det var nära inpå att vi åkte in till akuten... men vi hade både airomir hemma, bricanyl... visserligen två läkare men de fick sova... Så fick hon honungste och sitta lite vid öppet fönster. Så höll jag henne upprätt och försökte prata lite med henne så hon hostade.
Bebisen är inte ute... som Ni kan lista ut, men skillnaden är iallafall att alla mesiga förvärkar har bytts ut mot mer "hårda" sammandragningar, mer sällan men förhoppningsvis med mer effekt. Blodtrycket låg på 159/101 i morse... obra som Rolf säger.
Nu ska jag pyssla om Lilja!
Kommentarer
Lina

Bäbis kommer idag, innan midnatt! Min gissning från början! Kramar!

2009-10-06 @ 14:33:24
Challe

Stackars Lilja. Jag har suttit många nätter på altanen med Calle och Lisa. Den kalla och fuktiga nattluften gör gott för små täppta luftrör. Må så gott ni kan! Kram

2009-10-06 @ 16:41:13
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: