2009-09-27 ? 08:55:50

090927

08.48
Hannes sover som en stock! Barnen leker som två änglar! De har sovit jämte mig i natt och Hannes i tvrummet eftersom deras rumt är "utrymt" på möbler.. Jag fick "spunk" på deras rum igår, sedan vi flyttade hit har det rummet varit  ett "behöver fixas ordentligt-rum"... så jag åkte och köpte färg och nu är vi igång... Hannes säger att "äntligen bäddning" igång... Sunna skulle aldrig valpa utan att bädda ;-)
Givetvis blev det en sväng på förlossningen igår, jag misstänkte att det läckte fostervatten eftersom jag har haft GBS med Tinna & Lilja, så ska jag behandlas denna gång i förebyggande syfte, så jag ringde in och de ville absolut att jag skulle komma in och kontrollera, eftersom behandlingen måste verka i minst två timmar och födsel för omföderskor kan gå ganska fort...Turligt nog var besöket avklarat på en dryg timme.

Jag hade önskat att jag filmat Tinna igår, hon fick en hälsning från Fixa, hon hoppade rakt upp i luften och jublade av glädje, bilderna hon fick är inplastade och ska minsann visas upp i skolan imorgon!!!!

"Här kommer en särskild hälsning till Tinna och Lilja från Fixa, Kling & Klang.
Kling & Klang hälsar att det var en ooootroligt söt hund som ni har fött upp och de vill gärna låna henne som polishund ibland, kanske kan hon hjälpa dem att spåra upp Pippi som alltid är försvunnen när de ska hämta henne till barnhemmet...
Självklart så hoppas de att Tinna och Lilja kommer på besök nästa sommar och hjälper dem."


Kling, Klang och Götängens Fixa Midsommardröm

Fixa myser!
Kommentarer
Challe

Vad är GBS?

2009-09-27 @ 12:02:17
URL: http://azahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: