2009-09-06 ? 18:30:25

6 september

18.21
Jag är så trött, enda som skulle kunna hjälpa är nog att tejpa upp ögonlocken.
Vi firade Theos tvåårsdag i fredags, mysigt, trevligt och gott! Vi åt raclette, rostade mandelpotatis och budapesttårta. Som avslutning på kvällen guitar hero... som Ni kan se i Hannes blogg. Härligt med så trevliga grannar som familjen Langmo!

Igår hade vi städdag på klubben, hade barnen med mig så de kunde leka med Filippa och Jesper. Alla hjälptes åt och massor blev uträttat. Själv bistod jag väl inte med så mycket, trött och lite yr emellanåt, men städade iallafall ur kylen.

Hannes å andra sidan hann göra massor hemma, han har bla stängslat bakom huset till hingstarna.

Så igår kväll hade vi kräftskiva på klubben, barnen hade verkligen sett fram emot det. Tinna och Lilja åt massor av kräftor. Eva hade gjort en jättefin fiskdamm till både vuxna och barn, både med lite busiga presenter (jag fick en morot på min första krok) och riktigt fina presenter, Lilja fick bla en väska med en apa (hon älskar apor) och jag en babyfilt med små hundtassar på.

Idag har vare sig hjärna eller muskler rört på sig, så jag har anpassat mig efter det. Hannes har storstädat hela huset, lagat lunch, klippt gräs, stängslat mer... Förhoppningsvis är energin bättre imorgon. Då börjar Marie och Jennie sin praktik, jag ska till MVC och styrelsemöte på klubben på kvällen.

Grattis Lina och Cärla, Skillingaryd snabbaste lilla hund!
Kommentarer
Lina & Cärla

Tack Ninni!



Ja du Ninni, nu har du lite att räkna på i Götängen´s utmaning! Hur många poäng får Cärla för deltagande i rasparad (reklam för kenneln), deltagande i plojutställning (öppen för alla, även blandraser) och utmärkelsen Snabbaste Hund??



När är nästa kennelträff planerad? Hmmm... lovade ju att ha startat i lydnadsklass 1 innan dess... Måste nog börja lägga manken till och träna lite.

2009-09-06 @ 20:42:30
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: