2010-04-27 ? 12:59:40

27 april

12.50
Njuter av en underbar dag!
Den började bra och har bara fortsatt i samma anda!
När jag lämnade Lilja på dagis i morse, åkte jag upp till Maxi och handlade, det är perfekt att handla vid 8.30, då är alla varor färska och lugnt i butiken. Maxi bygger om, har tagit in en massa nya varor.... bla strimlad komage... är det ngt man ska ha i spåret tro?
Så vid 9.45 kom Rosa, vi mumsade "frokost", pratade spår, klicker, barn, makar och annat skoj.
Jag har nämligen fått en idé... som jag försöker få med Hannes på.... lite större idé än att sälja volvon och köpa en roligare bil.... men Hannes har lite handbromsen i kan man säga... vi får se och idén bara kommer vara en dröm eller om det blir ngt mer.
Så vid lunch mötte Hannes mig och barnen i Öjaby... lite mysigt att passa på att ses på¨lunchen!
Just nu sover barnen, jag ska göra det tråkigaste som finns, vika tvätt!!! Ikväll är det hundträning med hårda bett!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: