2010-08-14 ? 20:26:48

14 aug

Två av tre flickor har somnat.... Tinna tycker att hon är för stor för att gå och lägga sig samtidigt som sina systrar. Hannes är ute och jagar vildsvin, jag ska kolla på en film med hundarna i soffan. Saga tycker det är skönt att lämna valparna stunder för att ligga lite i soffan med oss. I eftermiddag har hon och Glimma haft fullt upp med trädgårdsarbete ;-)
Carina (Knutte) och jag ska köra lite ringträning inför Växjö utställningen i nov, hör av dig om du vill vara med, desto fler hundar desto bättre!
Håll tummarna för Aza och Cärla, imorgon ska de ställas i Tollarp!
Kommentarer
Elisabeth

Heja Mamma Aza! Jag håller alla tassar jag har för Dig! Fenix

2010-08-14 @ 21:45:24
mr

tja, sådana pyggmeèr föds inte i värnamo (skämt) hihi. här e de vuxna med en gång ahahah. ps Michael planerar första skyddspasset om ett par veckor med honom. kram kram

nåväl storlek osv som alla pratar,fixerar om huvudsaken är ju att barnen mår bra inte sant?

2010-08-15 @ 15:19:20
Ida

Hur har det gått för dom i Tollarp?

2010-08-15 @ 15:48:04
URL: http://idasgardshundar.blogg.se/
Ida

Jag är gärna med o utställningsträna Ixon, men jag får inte ställa i Växjö:/

2010-08-18 @ 09:32:59
URL: http://idasgardshundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: