2010-08-20 ? 18:57:14

20 aug

18.53
Ikväll var planen "egentid" i badtunnan på Ringblommevägen, ett glas gott vin och en trevlig kväll med Sandra.
Men mitt hett älskade make styrde om planen, så jag har förutom mina egna tre flickor, tre till... så inväntar jag Fredriks hundar som vi ska passa....
Så minst fyra flickor står nu i stallet förväntansfulla och vill rida... sedan ikväll måhända att jag stör någon vildsvinsjakt (oups) med två rottweiler, en lilldansk, en gammeldansk, mallenuttan och staffen Dizzy.
Dags att avluta blogga, gammeldansken slickar pizzakartonger... på köksbordet....
Kommentarer
mr

hoppas du snart får egen tid... idag fick jag en lång dusch, den var uppskattad! hihih. Herren är väldigt bestämd. Undra vem han har fått humöret ifrån, jag har nämligen mitt kvar hahahah. ha det gott

2010-08-21 @ 07:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: