2010-12-21 ? 20:39:16

21 dec

Hej på er!

Va, var det inte julafton i söndags?
Istället för att splitta på julen, så firande vi med min (dvs Ninnis) familj fjärde advent. Det var jättemysigt, men underbar julmat, tomte, precis som på julafton.

Idag har två av mina hästar åkt till fodervärd, känns jättebra, Lind behöver verkligen BANTA!

Jag har bara Freyja som ridhäst. Hon är gammal nu, jag lär henne inget nytt längre, vi bara rastar hundarna hon & jag. Hon får springa hur fort hon vill och behöver bara stanna vid vägbommar. Om hon inte lärt sig bromsa på 12 år som ridhäst, lär hon inte lära sig det nu heller.... och matte har blivit slapp i träningen..

En jobbdag kvar, sedan är jag inte tillbaka på kontoret förrän 10 januari, HÄRLIGT!
Kommentarer
Tessan

Hur går det med Tinnas nya häst?? Smart sätt att slippa krångla vid jul! Själva firar vi hemma och de som vill fira med oss får komma hit:)

Kram

2010-12-21 @ 22:21:08
URL: http://goljahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: