2010-02-14 ? 21:31:13

Alla hjärtans dag!

21.19
Vi började dagen med en mysig frukost, barnen fick varsitt paket. Lilja fick ett paket med massor av pastellfärgade hårsnoddar, Ni kan tro att det gillades! Tinna fick ett set med nagellack, eyeliner och en glittergel till håret- I GULD! Kanske inte anpassat för en 6-åring, men det var mycket omtyckt!

I eftermiddag har Aza´s familj varit här och fikat. Mamma och Rolf var också bjudna. Vi hade en trevlig eftermiddag, mysigt. Mamma & Rolf  hade med sig en underbar blomsterdekoration med bla orkideér. Jag behövde få skjuts till Alvesta för att hämta ena bilen som varit på service, tack snälla Challe och Kjelle för att Ni skjutsade mig. När jag kom hem, hade Hannes rastat hundarna, tagit hand om hästarna, medan mamma hade diskat, passat barnen och dessutom nattat Beatrice... Edda ;-)

De underbara valparna GÅR omkring för fullt i valplådan! Vi satt en lång stund och tittade på de fina små liven!

Jag ska försöka ta lite nya bilder!!!!
Kommentarer
Barbro

Jaaaa! Vi längtar efter nya bilder!!!!!

2010-02-14 @ 21:40:07
Challe

Edda...så klart! Åh, vad vi saknar vår Aza!!!

2010-02-15 @ 07:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: